2011. június 25., szombat

CHARMOS KARLÁNC KLA-01 - Jelenlegi ára: 800 Ft


Néhány érv, hogy mért ezt, és mért tőlem vásárolj:
- Nem érdekem, hogy elveszítsem a bizalmadat
- Igyekszem változatos, igényes, érdekes, kínálatot ajánlani
- Nem vagyok ékszerész, így nem állítom, hogy nagy, neves cég eredeti termékét
találod nálam, de ez nem jelenti azt, hogy nem minőséget árulok
- Stílusos divatékszereimnek legfőbb vonzereje az ötletesség
- Néhány kivétellel, az egyediség, különlegesség híve vagyok
- Minden darab nálam van, nem kell heteket várnod
- Aktuális akcióm keretében mindig találsz valamilyen kedvezményt
- Nyitott vagyok ötletekre, kérésekre, kérdésekre
Most jöjjön az, amiért ne válassz:
- Az egyik fülbevaló kivételével, 1 db van mindenből, így cserélni nem tudok
- Külön megrendelés nélkül nem árulok 2x egyforma árut
- Sajnos garanciát én sem tudok érvényesíteni a beszállító felé, így én sem tudom biztosítani számodra
- Még nem tudok elég jól, stúdió minőségben fotózni
Kérlek, nézd meg még 1x a képet, olvasd át újra a leírást, kérdezz, hogy segíthessek dönteni!
Fizetési feltételek, postázás, termékeim, aktuális akció, és 1Ft-os aukció: ITT


Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2011-07-07 22:45
. CHARMOS KARLÁNC KLA-01 - Jelenlegi ára: 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése